Program i pravila

Manufacturing Innovation Challenge je projekt kojem je cilj povezati proizvodne tvrtke i inovativne timove (startupe) te potaknuti otvorene inovacije u proizvodnoj industriji.

Kako sudjelovati

OFORMI TIM

Odličan tim za najbolje rješenje

ISPUNI PRIJAVU

Dobra prijava rezultira primanjem u program

SUDJELUJ U NATJECANJU

Budi među najboljim timovima

Pravila sudjelovanja

Naziv događaja: Manufacturing Innovation Challenge (u nastavku: MIC)

Cilj ovih općih pravila je definirati uvjete i odredbe koji reguliraju vaše sudjelovanje u MIC. Vaše slaganje s pravilima MIC-a uvjet je sudjelovanja na MIC-u. Sudjelovanje u MIC-u je dobrovoljno i besplatno te sudjelovanjem u ovom MIC-u u potpunosti i bezuvjetno pristajete na poštivanje ovih Općih pravila.

Organizator MIC-a je EIT Manufacturing HUB Hrvatska. Fakultet strojarstva i brodogradnje nositelj je projekta te ga provodi u suradnji sa Centrom za istraživanje, razvoj i transfer tehnologije Sveučilišta u Zagrebu (u nastavku navedeni kao: Organizator).

Organizator zadržava pravo:

  • u bilo kojem trenutku promijeniti ove Uvjete i odredbe bez prethodne najave; i / ili
  • otkazati, izmijeniti ili obustaviti MIC po vlastitom nahođenju.

Općenito o MIC-u

MIC okuplja studente, poduzetnike, samostalne stručnjake iz različitih područja s ciljem rješavanja izazova u proizvodnim organizacijama u Hrvatskoj. Dijeljenjem znanja, umrežavanjem i pod mentorstvom, okupljeni timovi natječu se u izradi najboljeg rješenja koje će pomoći u rješavanju jednog od zadanih izazova.

Ovo je događaj kolaborativnog razvoja rješenja. Cilj događaja je pronalaženje korisnih, kreativnih rješenja za dane izazove u toku trajanja ovog događaja. Sudionici u MIC obično dolaze iz različitih područja i često rade na svojim projektima u višefunkcionalnim timovima.

Kada se odvija MIC?

MIC će se održati od 2. listopada do 7. prosinca 2023. godine. Tijekom natjecanja timovi rade na izradi najboljeg rješenja te ga interno prezentiraju kompanijama koje su ga definirale. Najbolje ocijenjeni tim iz svake grupe prezentirati će svoje rješenje na finalnom događaju.

MIC sastoji se od sljedećih faza:

  1. Prijava timova: timovi koji imaju namjeru sudjelovati na MIC-u predaju svoju prijavu preko online sustava za prijavu na način da jedan od članova tima ispuni prijavnicu. Prijave su otvorene od 2. do 30. listopada 2023. godine.
  2. Evaluacija prijava od strane kompanija: kompanije koje su definirale izazove će zajedno s organizacijskim timom evaluirati prijave timova te će odabrati one koji ulaze u natjecanje (od 30. listopada do 1. studenog 2023.).
    O provedenom odabiru timovi će biti obaviješteni i bit će ima dane upute sa sljedećim koracima.
  3. Rješavanje izazova od strane odabranih timova: odabrani timovi rade na rješavanju izazova uz podršku mentora i stručnjaka iza EIT Manufacturing zajednice, dodatnu edukacije i online susrete s predstavnicima kompanija koje su definirale izazove (od 2. studenog do 6. prosinca 2023.). Timovi će u sklopu ove faze proći kroz edukacijske sesije koje će im pomoći da lakše formiraju finalno rješenje te će imati 2 online susreta s predstavnicima kompanija.
  4. Prezentacije rješenja izazova pred žirijem: timovi koji su predali svoja rješenja na vrijeme i u potpunosti, prezentiraju rješenja žiriju koji se sastoji od predstavnika kompanije koja je definirala izazov i predstavnika EIT Manufacturinga (7. prosinca 2022.). Prezentacija će se održati za vrijeme EIT Manufacturing Innovation Challenge Demo dana koji se održava uživo 7. prosinca 2023.
  5. Prezentacija najboljih rješenja na MIC demo danu: unutar svakog izazova bit će odabran jedan najbolji tim koji će svoje rješenje izazova predstaviti na demo danu Manufacturing Innovation Challenge događaja koji će biti 7. prosinca 2023.

Kako funkcionira Manufacturing Innovation Challenge?

MIC se odvija hibridno, dijelom online, a dijelom uživo. Kompanija koje je predložila izazov i tim u vlastitom aranžmanu dogovorit će jedan susret uživo te po potrebi dodatne susrete on-line. Timovima će na raspolaganju biti odgovarajući alati kako bi zajedno mogli razvijati rješenja na mreži. Google Forms koristimo kao platformu za registraciju timova i predaju završnih rezultata. Google Classroom koristimo kao platformu za prijavu za predaju rješenja, videokonferencije održavamo putem Zooma i MS Teamsa, kao i Q&A sesije i tjedni check-in. Detaljne tehničke upute i pristup pojedinim alatima bit će poslani odabranim timovima prije početka MIC-a.

Koje izazove želimo riješiti?

Svrha MIC-a je podržati inovacijske procese u proizvodnim poduzećima u Republici Hrvatskoj i time omogućiti stvaranje održivih temelja za rast i razvoj proizvodnih poduzeća te društva u cjelini. Jedna kompanija definirala je izazov na kojima će timovi raditi. Definirani problemski izazov objavljen je na stranicama MIC-a:

Da bi se kvalificirao u MIC tim mora ispuniti prijavu te biti izabran od strane kompanije, koja je definirala rješenje, i organizatora da bi ušao u projekt.

Koje su nagrade za najbolje timove?

Nagrada u iznosu od 1.500,00 eura (brutto) dodijelit će se najboljem timu za izazov prema ocjeni žirija.

Kompanija koja je definirala izazov zadržava pravo da ju ne dodijeli u slučaju da stručni žiri zaključi da niti jedan tim nije ponudio zadovoljavajuće rješenje na predstavljeni izazov.

Navedeni iznos predstavlja brutto iznos koji Organizator isplaćuje te sadrži sve poreze i davanja koja su povezana uz isplatu nagrada.

Postoje li zahtjevi za sudjelovanje?

Tražimo hakere, hustlere, hipstere, programere, dizajnere, kreativne ljude, rješavatelje problema i društveno predane građane – jedini uvjet je da imate 18 ili više godina (u nastavku: Sudionik). Koristite svoju interdisciplinarnost i budite zajedno kreativni kako biste razvili rješenja koja će odgovoriti na postavljene izazove i doprinijeti razvoju inovacija u proizvodnim kompanijama. Budući da je ovaj događaj virtualni, potreban vam je pristup internetu i adresa e-pošte.

Postoji li naknada za sudjelovanje?

Ne. Ne trebate platiti ništa da biste sudjelovali u MIC-u.

Koliko osoba može sudjelovati?

Broj mogućih prijavljenih Sudionika u MIC-a je neograničen. Sudionici u MIC-u se prijavljuju kao timovi (u nastavku: Tim) – broj Sudionika u Timu nije ograničen.

S druge strane, kompanije i organizator će nakon prve faze prijava odabrati 5 timova koji će nastaviti dalje kroz natjecanje. Kompanija također zadržava pravo da odabere i više ili manje od 5 timova, a ovisno o kvaliteti prijava.

Što je s formiranjem Tima?

Timovi se trebaju formirati prije početka MIC-a, ali prije završetka prijava. Svaki Sudionik, da bi sudjelovao u MIC-u, mora biti član Tima koji broji najmanje 2 člana. Timovi koji imaju manje od 2 člana neće moći sudjelovati u natjecanju. Sudionik je odgovoran da sam pronađe ili oformi svoj tim. Iako će organizator uložiti sav napor da pomogne sudioniku da oformi Tim, organizator nikako nije odgovoran u slučaju da se Sudionik ne kvalificira za daljnji tijek natjecanja, već je to jedino odgovornost svakog pojedinog Sudionika.

Svaki se Sudionik mora prijaviti putem Registracijskog obrasca na platformi na web stranici MIC-a. Prijava se odvija na sljedeći način:

Sudionik prijavljuje sebe i sve članove Tima koji će zajedno s njim sudjelovati u MIC-u te ispunjava tražene podatke o izazovu na koji se prijavljuje.

Prijave Sudionika se zaprimaju od 2. listopada 2023. Prijave timova se zaprimaju do 30. listopada 2023. do 14:00 h.

Uloge u MIC-u

Imat ćemo operativne uloge: moderator događaja i timski mentor.

  • Moderator događaja – Cijeli proces događanja moderirat će moderatori događaja.
  • Timski mentor – Mentori su tu da pomognu timovima – ne rade posao za tim. Glavni je cilj pomoći vam da nastavite ako ste negdje zaglavili.

Svaki će tim imati barem jednog mentora s komplementarnim vještinama te priliku zatražiti mentora na određenom području u kojem treba pomoć.

Komunikacija

Komunikacija na MIC odvijat će se putem Google Classroom platforme, WhatsApp kanala i Zoom-a, Teams-a te e-maila. Glavne najave bit će putem događaja otvaranja i zatvaranja preko videozapisa uživo.

Mogu li prijaviti postojeće projekte?

Ne, mogu se prijaviti samo projekti koji su napravljeni/prilagođeni specifično za ovaj izazov

Kako je osmišljeno natjecanje?

Natjecanje je podijeljeno u dva kruga. Prvi krug odvija se putem prijava (vidi faza prijave) kroz koje će se timovi koji predaju tražene materijale kvalificirati u MIC.

Što je potrebno dostaviti kako biste se prijavili?

  • Informacije koje tim treba predati kako bi se njegova prijava uzela u obzir:
  • Kontakt informacije voditelja tima (email, status zaposlenja, kontakt broj mobitela)
  • Informacije o članovima tima (ime i prezime, email, status zaposlenja, kontakt broj mobitela i kratki opis svakog člana)
  • Odabrati izazov koji se rješava
  • Ime tima
  • Vlastiti riječima opisan izazov s kojim se kompanija susreće
  • Opis tima (zašto je baš vaš tim sposoban riješiti ovaj izazov)
  • Kratki opis ideje predloženog rješenja

Na temelju dostavljenih prijava kompanija će zajedno s organizatorima odabrati do 5 najboljih prijava po izazovu te će odabrani timovi ući u Drugi krug i sljedeću fazu programa (Rješavanje izazova od strane odabranih timova)

Zakašnjele i nepotpune prijave se neće uzimati u obzir.

Timovi koji su odabrani od strane kompanija za određeni izazov rade na rješavanju izazova i prolaze kroz program MIC-a.

Nakon što predaju svoje rješenje, timovi će isto prezentirati žiriju koji se sastoji od predstavnika kompanije koja je dala izazov i predstavnika EIT Manufacturing-a.

Što je potrebno dostaviti kao rješenje izazova?

Očekujemo da će sudionici do srijede 6. prosinca 2023. u 14:00 sati predati sljedeća tri rezultata:

  • Sažetak (koji je izazov, zašto baš vi rješavate taj problem i koje je rješenje)
  • Prezentaciju u PDF formatu koja predstavlja predloženo rješenje na dani izazov (prezentacija treba biti napravljena tako da će njezino prezentiranje biti u trajanju od 10 minuta + vrijeme za pitanja žirija – ukupno 20-30 minuta po timu)
  • Materijal koji demonstrira rješenje (kod, web stranica, prototip, mockup – linkovi na rješenje, rezultati eksperimenata).
  • Ostali materijal koji zatraži kompanija u sklopu danog izazova objavljenog na stranici “Izazovi”

Kako će žiri ocjenjivati najbolja rješenja izazova?

Timovi koji su uspješno predali rješenja će ista prezentirati žiriju. Prezentacije će biti online u vremenskom periodu od 5 dana nakon roka za predaju finalnih rješenja.

Stručni žiri će sva dostavljena rješenja ocjenjivati prema sljedećim kriterijima (na skali od 1 do 5)

Prava intelektualnog vlasništva 

Sve prijave ostaju intelektualno vlasništvo pojedinaca ili organizacija koje su ih razvile. 

Zaštita intelektualnog vlasništva 

Predajom rješenja, zastupate i jamčite sljedeće: nećete predavati sadržaj zaštićen autorskim pravima, zaštićen poslovnom tajnom ili na drugi način podložan pravima intelektualnog vlasništva trećih strana ili drugim vlasničkim pravima, uključujući prava na privatnost i promidžbu, osim ako niste vlasnik takvih prava ili imati dopuštenje od njihovog zakonitog vlasnika da objavljuje sadržaj; a sadržaj koji ste poslali ne sadrži viruse, trojanske konje ili druge alate za onesposobljavanje i štetni kod. 

U sklopu pojedinih izazova, kompanije koje su ih definirale će zatražiti od sudionika da potpišu NDA (Ugovor o tajnosti podataka) prije nego im na raspolaganje daju informacije i dodatnu dokumentaciju za rješavanje izazova. 

 Autorska prava 

Sudionik izjavljuje i jamči da je jedini autor i vlasnik autorskih prava za Predaju, te da je Predaja originalno djelo Sudionika, ili ako je prijava djelo zasnovano na postojećoj prijavi, da je Sudionik stekao dovoljno prava korištenja i ovlaštenja drugih; i da prijava ne krši nijedno autorsko pravo ili bilo koja druga prava trećih strana kojih je sudionik svjestan, te da prijava ne sadrži zlonamjerni softver. 

 

Kvalificiranost 

Organizatori imaju pravo po vlastitom nahođenju utvrditi je li prijavitelj prihvatljiv za Natječaj. Organizator može, prema vlastitom nahođenju, diskvalificirati prijave za MIC (uključujući, bez ograničenja, sadržaje dostavljene u svezi s tim) koje: 

(a) krše prava trećih strana, zakon ili propis, 

(b) koriste neprikladni ili eksplicitni jezik ili slike ili prikazani sadržaj za koji organizatori smatraju da je problematičan. 

 

 GDPR – zaštita osobnih podataka 

Sudjelovanje u MIC zahtijeva prikupljanje osobnih podataka sudionika (u daljnjem tekstu Osobni podaci). 

Osobnim podacima upravljat će se u skladu s propisima o zaštiti osobnih podataka (EU 2016/679 Opća uredba o zaštiti podataka, poznata kao GDPR ili Zakon o zaštiti osobnih podataka, poznata kao PDPA). 

Registrirajući se na MIC, Sudionik se slaže da Organizator može pohraniti i koristiti njegove osobne podatke u svrhu organizacije i provođenja MIC-a. Ovaj pristanak može se opozvati u bilo kojem trenutku nakon čega će se registracija na MIC automatski poništiti. 

Organizator je upravitelj podatcima (prema GDPR definiciji). Organizator može angažirati treću osobu kao pružatelja drugih usluga. U tom slučaju je zagarantirana usluga obrade vaših osobnih podataka, a Organizator će s pravom trećeg ugovoriti sve pravne poslove u skladu s propisima koji reguliraju zaštitu osobnih podataka. 

Osobni će se podaci koristiti u sljedeće svrhe: organizaciju MIC, marketinške i reklamne svrhe. 

Osobni se podaci pohranjuju u skladu sa zakonski određenim vremenskim rasponom. Organizator se obvezuje provoditi organizacijske i tehničke mjere sigurnosti u cilju zaštite osobnih podataka; Organizator poduzima ove mjere kako bi omogućio ostvarivanje prava sudionika u skladu s GDPR-om i / ili PDPA-om. Sudionik ima pravo zatražiti izmjenu ili brisanje svojih osobnih podataka putem adrese e-pošte: kontakt@eitmanufacturinghub.hr

FAQ

Manufacturing Innovation Challenge poziva sve kreativce, studente, inovacijske timove, poduzetnike ili one koji će to tek postati da se prijave. Svi timovi su dobrodošli pod uvjetom da su članovi punoljetni.

Kako bi sudjelovao na Manufacturing Innovation Challenge-u klikni na gumb “Prijavi se” i ispuni prijavu. Nakon što prijava bude evaluirana od strane kompanije koja je zadala izazov i organizatora, dobit ćeš informaciju je li tvoj tim primljen.

Sve prijave ostaju intelektualno vlasništvo pojedinaca ili organizacija koje su ih razvile. Nakon natjecanja kompanija koja je dala izazov, može timu ponuditi nastavak suradnje.

Manufacturing Innovation Challenge će biti online, a završni događaj uživo.

Vidi dio na stranici vezan uz program Manufacturing Innovation Challenge-a ovdje.

Tijekom natjecanja na raspolaganju će vam biti stručni mentori i predstavnici kompanije koji će vam svojom ekspertizom i dugogodišnjim iskustvom pomoći u razvoju rješenja.

Svaka kompanija je unutar izazova definirala što tim mora predati kao rješenje, a ono se mora predati u sljedećoj formi:

Sažetak (koji je izazov, zašto baš vi rješavate taj problem i koje je rješenje)

Prezentaciju u PDF formatu koja predstavlja predloženo rješenje na dani izazov (prezentacija treba biti napravljena tako da će njezino prezentiranje biti u trajanju od 10 minuta + vrijeme za pitanja žirija – ukupno 20-30 minuta po timu)

Materijal koji demonstrira rješenje (kod, web stranica, prototip, mockup – linkovi na rješenje, rezultati eksperimenata).

Ne, mogu se prijaviti samo projekti koji su napravljeni/prilagođeni specifično za ovaj izazov.

Rok za prijavu timova je 30.10.2023. U 14h.

Ukoliko je tim uspješno prošao kroz fazu prijave. Rok za predaju rješenja je 6.12.2023.

Sudjelovanje na Manufacturing Innovation Challenge-u moguće je jedino u timu.

Ne postoji maksimalni broj članova tima, ali svakako preporučamo da on ne bude veći od 7.

Sudjelovanje na Manufacturing Innovation Challenge-u u potpunosti je besplatno za sve sudionike.

Cijeli program odvijat će se na hrvatskom jeziku.